×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ تیر - ۱۳۹۸  
true
false

بعضی اوقات پاسخ یک استعلام را می شود به سرعت داد اما ارباب رجوع جواب نمی گیرد و کارها را پیچ می اندازند تا مردم از راه دیگر جواب بگیرند، کارمندان زحمتکش شهرداری خودشان باید جلوی اینگونه رفتارها بایستند تا حیثیت اکثریت کارکنان حفظ شود.

شهردار مشهد مقدس گفت: باید اهمیت جلب رضایت مردم در نمازها بازگو شود
به ک
گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، تقی زاده خامسی در همایش نماز و ارتقاء فرهنگ شهروندی بیان کرد: بی انصافی است مردم عوارض پرداخت کنند و ما از ان ارتزاق کنیم، اما برای حل مشکلاتشان گرفتار بروکراسی شوند
وی تصریح کرد: در دو منطقه شهرداری پاسخگویی الکترونیک به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.
تقی زاده خامسی افزود: شما در نقاط مختلف شهرداری نماز جماعت برپا می کنید لذا می توانید با استفاده از احادیث گ، روایات وآیه های قرآن با تکیه بر خدمت به مردم، به کارکنان شهرداری اموزش دهید که وظایفشان را با سرعت بیشتری برای جلب رضایت مردم انجام دهند.
شهردار مشهد مقدس اضافه کرد: حقوق کارکنان، مدیران، معاونان و شهردار از محل عوارضی است که شهروندان پرداخت می کنند، بی انصافی است که مردم را برای پاسخگویی به خواسته هایشان گرفتار بروکراسی اداری کنیم.
وی ادامه داد: طی یازده ماهی که به عنوان شهردار مشهد مشغول کار هستم به دنبال این بوده ایم که ارتباط فیزیکی شهروندان را با شهرداری برای انجام کارهایشان کمتر کنیم زیرا اکنون ودر دنیای مدرن و با وجود اینترنت لازم نیست مردم برای گرفتن استعلام، پروانه وپایانکار در شهرداری حضور پیدا کنند در همین راستا در دو منطقه شهرداری پاسخگویی الکترونیک به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.
تقی زاده خامسی با بیان اینکه نظام و جایگاه های مسئولیتی که در آن قرار داریم حاصل خون شهداست، اظهار کرد: اینکه هر جا بنشینیم و در لفظ بگوییم شهدا شمع محفل بشریت هستند، ولی کاری برای مردم انجام ندهیم و حداقل درخواست انها که راه اندازی امورشان است، با بن بست روبرو شود، راهی که انها جانشان را دادند را نرفته ایم
شهردار مشهد مقدس گفت: این مردم هستند که نظام را نگاه می دارند اگر ناراضی باشند و ببینند رشوه، فساد ، زد و بند و دلالی، جایگزین ضوابط و خدمت شده است، قضاوتشان نسبت به کارکنان تغییر خواهد کرد.
تقی زاده خامسی تصریح کرد: درخواست من ازائمه جماعات این است که در نماز جماعت هایی که برپا می کنند در میان احادیث و روایات اهمیت خدمت وجلب رضایت مردم را متذکر شوند .
وی با اشاره به اینکه از وضعیت حاکم بر شهرداری مشهد راضی نیستم، افزود: از صبح تا شب فعالیت می کنیم تا خدمتی ارائه شود اما باز هم کفایت نمی کند و خبر یک رشوه خواری خستگی را دو چندان میکند لذا از شما تقاضا دارم که در این مسیر به ما کمک کنید زیرا مطالبی که در راستای اهمیت خدمت به مردم با استفاده از احادیث وروایات به کارکنان بیان کنید موثر است.
تقی زاده خامسی اضافه کرد: بعضی اوقات پاسخ یک استعلام را می شود به سرعت داد اما ارباب رجوع جواب نمی گیرد و کارها را پیچ می اندازند تا مردم از راه دیگر جواب بگیرند، کارمندان زحمتکش شهرداری خودشان باید جلوی اینگونه رفتارها بایستند تا حیثیت اکثریت کارکنان حفظ شود؛ شهروندان در همه اوقات شبانه روز به خدمات شهرداری نیاز دارند این سروکار داشتند باعث شده که مشکلات نیزبزرگ نمایی شود.
شهردار مشهد مقدس گفت: برای سرعت بخشیدن به پاسخگویی به شهروندان به این سمت حرکت می کنیم تا بدنه شهرداری را از نیروهایی که کار مردم را راه اندازی نمی کنند پاک کنیم ،لذا از شما می خواهیم کاری کنید تا آنهایی که قابل اصلاح هستند اصلاح شوند؛ غالب کارکنان شهرداری انسان های با وجدانی هستند و اقلیتی خدمات انها را بیرنگ میکنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

*


false